عطر لیلیوم – درباره فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم بیشتر بدانید

عطر لیلیوم -لیلیوم پرفیوم

عطر لیلیوم – درباره فروشگاه عطر لیلیوم بیشتر بدانید

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران از سال ۸۶ مفتخر است دانشنامه آنلاین عطر  و فروشگاه اینترنتی خود را که شامل اطلاعات جامع و معتبر دنیای رایحه ها و همچنین ارائه باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار جهانی است را به مخاطبان عزیز عرضه نماید. این فروشگاه در حال حاضر برترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران است و با پیشی گرفتن از سایر رقبا همچنان با فاصله زیاد در صدر قرار دارد.

فروشگاه اینترنتی عطر لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله در بازار عطر  و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار فعالیت مینماید.

تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطرهای نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطرهای نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا هچنان کار خود را در زمینه عطرهای لوکس و گرانقیمت گسترش دهد و از همه علاقمندان در این زمینه دعوت به همکاری میکند. تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق میورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

فروشگاه عطر ادکلن لیلیوم مفتخر است تا با معرفی حدود ۵۰۰ برند معتبر دیزاینر و بیش از ۱۰۰ برند نیش و لوکس که شامل بیش از ۶۰۰۰ محصول متنوع عطر و ادکلن به عنوان مرجعی کامل در دسترس دوستداران دنیای زیبای رایحه ها باشد.

<"p style="text-align: justify;"> این مجموعه همچنین برترینهای سال را از نظر مصرف کنندگان و منتقدان مورد بررسی قرار میدهد. بنابراین هنگام خرید ادکلن اصل و اورجینال شما مطمئن هستید که آگاهی کامل و بهترین قیمت را در اختیار دارید.

عطر لیلیوم دسترسی شبانه روزی و ارائه انواع عطر و ادکلن اصل زنانه و مردانه از برندهای مختلف روز دنیا را برای شما عزیزان تسهیل نموده و به شما  امکان داده که با قیمت هایی بدون رقیب و به شکل سراسری  ادکلن  مورد نیاز خود را در هر نقطه از میهن عزیزمان ایران، به راحتی دریافت نمایید .

در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد و برندهای سطح پایین و یا فیک بفروش نمیرسد. و از آنجا که هر چقدر در زمینه خرید ادکلن اصل و اورجینال متبحر باشیم باز این امکان هست که هنگام خرید فرق بین ادکلن اصل و اورجینال با  تقلبی و فیک  را متوجه نشویم لذا بهترین راه حل برای این موضوع خرید از فروشگاههای تخصصی معتبر است.

این فروشگاه تمامی عطر و ادکلن خود را به همراه فاکتور معتبر و ضمانتنامه اصالت کالا ارایه میکند.

 

 

لوگوی رسمی عطر لیلیوم :

عطر لیلیوم- لیلیوم پرفیوم
عطر لیلیوم- لیلیوم پرفیوم

اعضای ارشد فروشگاه عطر لیلیوم:

مجید نگهداری – مدیر ارشد مجموعه عطر لیلیوم

هومن هانیس  – مدیر فروش 

سهراب شیرزاد- مدیر برنامه ریزی و استراتژی

علی رمضانی – مدیر بازرگانی و حسابداری

حمید رضا نگهداری – مدیر بازاریابی

سعید نگهداری – مدیر لجستیک

خانم کاوسی- مدیر واحد طراحی و عکاسی و گرافیک

 

اهداف:

از آنجا که سنت استفاده از عطر و مواد خوشبو در ایران سابقه ای کهن دارد بر آن شدیم تا مجموعه ای کاملا تخصصی و متفاوت را برای علاقه مندان فراهم آوریم و خرسندیم به عنوان اولین مجموعه ایرانی و خارجی این امکانات متمایز را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهیم.

خدمات:

1- عرضه کاملترین بانک اطلاعاتی در قالب دانشنامه آنلاین

2- بهره گیری از مشاوران در انتخاب عطر مناسب

3- ارائه بروزترین اخبار و مقالات تخصصی عطر

4- فروش ویژه با قابلیت اتصال به درگاه اینترنتی واریز، حساب یا کارت و پرداخت در محل

5- فروش جدیدترین محصولات بازار جهانی با قیمت و کیفیت مناسب

6- ارسال محصولات به اقصی نقاط ایران

امید است با همراهی و همدلی شما عزیزان این مجموعه را بیش از پیش گسترش داده و به زودی خدماتی متمایز را از سوی این مجموعه نوید میدهیم.

در پایان از تمامی دوستان، همکاران و عزیزانی که تمایل به همکاری با این مجموعه را دارند با آغوش باز استقبال می نمائیم و پذیرایشان هستیم تا از دانش پیشنهادات و انتقاداتشان در جهت بهبود این فضا نهایت استفاده را ببریم. در صورت تمایل با شماره تلفنهای روی سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی عطر لیلیوم  اوقات خوشی را برای شما آرزومند است.

 

 

اینستاگرام لیلیوممشاهده و عضویت

 

محبوب‌ترین‌ها

-10%
2,440,000 تومان
-22%
2,485,000 تومان
-16%
2,690,000 تومان
-17%
4,185,000 تومان
2.4/5 - (102 امتیاز)

18 thoughts on “عطر لیلیوم – درباره فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم بیشتر بدانید

  1. حامد علیپور میگوید:

    حرف نداره این سایت وکلیه پرسنل و کلیه محصولاتش ،انشالله که تمام فروشگاهای اینترنتی به صداقت شما برسن و بتونیم با دلی اروم ومطمن خریدمون روانجام بدیم .خدا برکت بده ??

  2. h_hadipour2002 میگوید:

    خرید از اینجا خیلی حس خوبی داره، همیشه تم وبسایتتون رو همینطور ساده حفظ کنید. اینجا آدم راحت بدون هیچ نویزی میتونه عطرشو انتخاب کنه.

  3. نادیا میگوید:

    من چندین سال مشتری ثابتتون هستم ،یادم نمیاد حتی یکبار از جای دیگه خرید کرده باشم.واقعا هم کاراتون اصل و هم قیمتش نسبت به همه جا کمتر امیدوارم هرروز موفق تر از روز قبل باشید.

  4. khalaj.n میگوید:

    سلام ببخشيد ممنون از سايت عالي تون، يه سوال داشتم عطر مولكول ٠٢
    قيمتش خيلي خيلي بالاتر از اين حرف هاس اصلش، دلار ٣٥٠٠ بود دوستم ٤ تومن اينطورا گرفت شما ٦٩٥ دارين
    ميخواستم ببينم درجه چنده عطر شما، ممنون???

  5. milad.abdoli میگوید:

    سلام و روز بخیر
    خواهشمند است در قسمت جستجوی عطر سایت ، امکانی ارائه شود که بتوان ادکلن ها را بر اساس نوع رایحه ، میزان ماندگاری ، پراکندگی ، قیمت و … جستجو کرد.
    بسیار به کاربران در انتخاب ادکلن مناسب کمک خواهد کرد.
    سپاس از شما

  6. amir_poursadeghi میگوید:

    با سلام و عرض ادب
    وافعا تخصصی و با حوصله راهنمایی و منظم و سر روقت در خرید اینترنتی عمل نمودید در ضمن پاسخگویی و پشتیبانی و برخوردتان جای تشکر دارد . امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت شما که حاصل صداقتتان است ، باشیم.
    با تقدیم احترام

  7. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. محصولاتی هم که تعداد آنها از ۳ کمتر میشود روی سایت ناموجود میشوند بنابراین برای سفارش این محصولات با مدیر سایت تماس بگیرید لطفا. در صورتی که امکان تهیه باشه برای شما انجام میشه.

  8. mehban میگوید:

    سلام. میخواستم بدونم Xerjoff 1861 naxos رو موجود دارید؟
    تو سایت قیمت داره ولی امکان خرید نیست

  9. admin2 میگوید:

    سلام خدمت شما
    با توجه به اینکه شما زمان تعطیلات عاشورا و تاسوعا سفارش دادید و ماهم تا چهارشنبه تعطیل بودیم سفارش شما به تعویق افتاده
    لطفا هنگام سفارش به تعطیلات توجه کنید.
    پیگیری سفارش همونطور که در سوالات متداول گفته شده فقط تلفنی انجام میشه.
    سفارشها به صورت منظم و طبق روال ارسال میشه.
    ممنون از پیگیری سخت کوشانه شما

  10. hasanzadesohila میگوید:

    سلام…از اینکه فروشگاه عطر لیلیوم کاملا در مورد عطر و ادکلن تخصصی عمل میکنه متشکریم ولی نحوه جوابگویی از طریق اینترنت خیلی دیر و یا حتی جوابگو نیست….من یه ادکلن خریداری کردم ولی هنوز برام کد رهگیری ک نشان دهنده ارسال باشه فرستاده نشده….فقط یه شماره تماس تونستم تو سایت پیدا کنم ک اونم فقط یکبار جوابگو بود ک نهایتا تا پنجشنبه فرستاده میشه ولی خبری نشد…حتی پیامم هم دیگه نمیخونه…..

  11. zahra kavoosi میگوید:

    سلام
    کاملا درسته
    در حال انجامه و بزودی شما خوشحال خواهید شد
    ممنون از توجه دقیق شما

  12. mohamad.ghani میگوید:

    فروشگاه و سایت کامل و قیمت ها منصفانه است. فقط زحمت بکشید بخش جستجوی سایت رو کامل کنید. ایجاد فیلتر های مختلف مثل نوع عطر، خنک یا گرم یا تلخ بودن عطر، محدوده قیمت، جنسیت… الان فقط بر اساس برند هست.

  13. zahra kavoosi میگوید:

    ممنون از شما
    انشالا به شادي استفاده كنيد.

  14. فرید بهاری میگوید:

    تعهد شما نشانه اعتبار شماست،ممنون از شما، همون چیزی بود ک میخواستم،سلامت و شاد باشید.بهاری.

دیدگاهتان را بنویسید