برترین برندهای عطر و ادکلن عربی سالهای اخیر

برترین برندهای عطر و ادکلن عربی سالهای اخیر کدامند؟

کشورهای عربی هم در بازار تولیدات عطر مانند دیگر کشورهای غربی پیشرو است. در این مقاله برندهای برتر عطرهای عربی اعم از لوکس و گران قیمت و ارزان را معرفی می‎کنیم برای دوستان عزیزی که به دنبال بررسی قیمت و خرید عطرهای عربی هستند.

1- آمواج-Amouage: سلطان سید حمد بن حمود بو سعید موسس این برند، رویای احیای هنر بزرگ عطر عرب در منطقه را داشته است. وی که علاقه ی زیادی به نمایش گذاشتن هنر اعراب در زمینه ی ساخت و تولید عطر در کشور عمان را داشت ، با تاسیس کارخانه ی تولید محصولات آرایشی در زمینه ی مراقبت از پوست، برند امواج را در شهر مسقط به مرحله ی تولید رساند. آمواج یا همان موج خودمان در سال 1983 توسط سلطان عمان و با کمک متخصصان فرانسوی پا به عرصه وجود نهاد. آمواج از ترکیبات سنتی مانند مشک، ادویه جات، ترشی جات و گلهای شرقی و محلی و طعم دهنده ها و رایحه های مدرن بهره می برد.

عطر ادکلن آمواج-Amouage
عطر ادکلن آمواج-Amouage

2- شیخ-shaik: خانه ی کالاهای لوکس شیخ ، برند جدیدی است که در سال 2007 در بحرین توسط شخصی با همین نام تاسیس شد. او در زمینه هایی از قبیل عطر ، جواهرات ، هدیه و کالاهای فشن فعالیت دارد. شیخ پلی میان فرهنگ غرب و شرق ایجاد کرد و محصولات عطری عربی خود را با تلفیقی از ترکیبات فرانسوی و ایتالیایی به بازار عرضه می کند. اولین مجموعه ی عطر شیخ در سال 2007 با نام Opulent Blue با بطری نفیس ، شیک و مزین به طلا ، نقره ، نگین های سوآرافسکی ، الماس و یاقوت کبود روانه ی بازار شد که موفقیت های بسیاری را برای ایشان به ارمغان آورد. برند شیخ در بازه زمانی 2007 تا 2008 دارای 4 محصول در کارنامه عطری خود می باشد .

عطر ادکلن شیخ-shaik
عطر ادکلن شیخ-shaik

3- اجمل-Ajmal: می بالد که در طول سال‎ها زحمت، عطرخانه‎ای با دانش و علم فراوانی ساخته است. شرکت اجمل قادر به ساخت ادکلن های تازه، خاکی، نیروبخش است. اجمل با افتخار یک دسته گل از بهترین و مسحور کننده عطرهای معاصر را ارائه کرده است.

عطر ادکلن اجمل-Ajmal
عطر ادکلن اجمل-Ajmal

4- رصاصی-Rasasi: عطرهای Rasasi متعلق به عبدالرزاق کلسکار بوده که در سال ۱۹۷۹ در دبی تاسیس شد و هم اکنون وی رئیس این شرکت است. این برند طی ۴ دهه بزرگ شد و شهرت یافت و معنی کامل قدرت کارآفرینی را می‎رساند.

عطر ادکلن رصاصی-Rasasi
عطر ادکلن رصاصی-Rasasi

5-آرمافArmaf: به معنی نهایت لاکچری است. این برند مجموعه ای از عطرهای لوکس و مواد معطر زنانه و مردانه است. عطرهای آرمف انتخابی از عطرهای مدرن و نیروبخش برای مردان شیک، و انتخابی پیچیده، پر زرق و برق با رایحه منحصر به فرد برای زنان است.Armaf  تخیلی آشکار در واقعیت است که در سبک، ارائه، نوآوری و برتری دارد.

عطر ادکلن آرماف-Armaf
عطر ادکلن آرماف-Armaf

6- افنان-Afnan: عطرهای هیجان انگیز شرکت Afnan با تمام سحر و جادو از عطرهای با کیفیت بالا و منحصر به فرد در جهان است. با خلاقیت تمام تلفیقی بین رایحه‎ی عطرهای شرقی و غربی ایجاد کرده است. با استفاده از بهترین مواد تهیه شده از فرانسه، برای تولید تمام عطرهای افنان که متشکل از عطر شرقی، روغن های معطر، اسپری و… مفهوم کاملی از خلاقیت در تولید عطر با بالاترین استانداردهای جهانی است.

عطر ادکلن افنان-Afnan
عطر ادکلن افنان-Afnan

7- لطافه-Lattafa: تعریفی از سبک زندگی در عطر است. این شرکت تلاش دارد که عطرهای خود را با مفهوم گرامی داشتن زندگی برای مردان و زنان تولید کند. طراحان این شرکت مطالعه دارند که بتوانند همه‎ی عطرهای تولیدی این شرکت زیبا و فراموش نشدنی باشند.

عطر ادکلن لطافه-Lattafa
عطر ادکلن لطافه-Lattafa
3.6/5 - (24 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید