خرید عطر ادکلن تند در مقابل عطر ادکلن ملایم -شخصیت شناسی با عطر مورد علاقه

spicy perfumes

عطر و ادکلن تند در مقابل عطر و ادکلن ملایم -شخصیت شناسی با عطر مورد علاقه

هر روز صبح قبل از رفتن به سمت محل کار، دانشگاه و … به فکر این هستیم که امروز چه لباسی بپوشیم آراسته پوش بودن و خوش پوش بودن یک قاعده مهم در زندگی اجتماعی است و دقت در آن بسیار مهم است. انتخاب عطر و ادکلن هم از این قاعده مستثنا نیست، قطعا شما برای شرکت در یک مراسم رسمی همان طور که تلاش می کنید تا پوششی رسمی تر داشته باشید باید از رایحه ای استفاده کنید تا با سن و نوع پوشش و مناسبتی که به آن می روید متناسب و همخوان باشد تا به نظر خود و اطرافیان تان شکیل تر به نظر برسید.

سرنخ حکایت های عطر و خوش بویی را که بگیرید، یک طرفش می رسد به شناسایی شخصیت افراد از روی عطر مورد علاقه شان. مثلا اینکه اگر فردی آرام باشد چه بویی را بیشتر می پسندد یا اگر شخصیتی هیجانی و پرهیاهو باشد چه عطری؟

اگر به فروشگاه های معتبر عطرفروشی سر زده باشید و بخواهید برای دوستانتان عطر بخرید اما انتخاب قطعی نداشته باشید یکی از راه هایی که فروشندگان برای کمک به شما از آن استفاده می کنند، همین است. طرح این سوال که فرد مورد نظر چه شخصیتی دارد تا با تحلیل آن به بوی مورد علاقه اش برسید. اینجا همان جایی است که دنیای عطرها را بزرگ تر از آن چیزی که هست نشانمان می دهد؛ اینکه در پس هر عطری، چه شخصیتی نهفته است؟

عطر تند

افرادی که به عطرهای تند علاقه دارند، اعتماد به نفس بالایی دارند، مورد اعتماد بسیاری از مردم و مدیرهای قوی و موثر در رابطه با دیگران هستند. این افراد تصمیم گیرنده های خوبی هستند، دارای هوش بالایی هستند و درست و غلط را به خوبی تشخیص می دهند. آنها تلاش می کنند همه چیز را مطابق میل خود کنند. آنها در عشق صبورند. عطرهای تند، روحیه آنها را شاداب و زنده می کند و به همین خاطر همیشه دنبال این نوع عطرها هستند.

از لحاظ سنی افراد مسن تمایل بیشتری به سمت عطر های تند دارند و شاید علت آن ضعیف شدن قدرت بویایی باشد. از طرفی چون عطرهای قدیمی حالت تند داشته اند افراد مسن تمایل بیشتری به آن دارند و فقط آنها را عطر میدانند.ازجمله این عطرها میتوان ادکلن تند مردانه آرامیس ۹۰۰ سری قدیم را نام برد.

aramis 900-آرامیس ۹۰۰
aramis 900-آرامیس ۹۰۰

این گونه عطرها بیشتر مناسب میهمانیهای رسمی و شبانه است.

عطر ملایم

افرادی که عطرهای ملایم را انتخاب می کنند خودخواه نیستند. آنها اسرارآمیزند و به سرعت و آسانی می توانید نظرشان را جلب کنید. روزشان با توجه به خلق و خویشان می تواند خوب یا بد باشد. این افراد به سادگی مسائل پیش آمده را فراموش می کنند. زود عصبانی می شوند و گاهی اوقات به کوچک ترین چیزها هم اعتراض دارند. آنها بیشتر دنبال شخصی هستند که قابل اعتماد باشد. این افراد بین دوستان محبوب اند و اعتماد همه را جلب می کنند.

از جدیدترین کارهای ملایم میتوان گوچی بامبو را نام برد که کاملا جوان پسند است.

عطر ادکلن گوچی بامبو ادو پرفیوم-Gucci Bamboo
عطر ادکلن گوچی بامبو ادو پرفیوم-Gucci Bamboo

این گونه عطرها مناسب معمولا مناسب محافل دوستانه و محل کار است.

لینکهای مرتبط:

عطر تند

عطر ملایم

ادکلن تند

ادکلن ملایم

ادکلن تند مردانه

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید