عطر ادکلن مناسب فصل سرما-گرما-مهمانی رسمی-محافل دوستانه؟؟!!

عطر ادکلن مناسب فصل سرما-گرما-مهمانی رسمی-محافل دوستانه

عطر ادکلن مناسب فصل سرما و گرما؟ مهمانی رسمی!محافل دوستانه!

۱ـ در دنیای مد و فشن امروزی، عطر و ادکلن ( ادوکلن ) هم مثل لباس و کفش و کلاه و . . . سال به سال، تغییر پیدا کرده و نو می‌شوند، این موضوع را در نظر داشته باشید که  هر عطری برای هر سن و هر موقعیتی مناسب نیست.

۲ـ ترجیحا از عطرهای مانند اسکادا و ایفوریا که رایحه سنگینی دارند، در محافل رسمی استفاده کنید. همیشه بهتر است که در مکان‌های رسمی از رایحه‌های تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده کنید.

۳ـ برای ساخت عطرهای تلخ، معمولا از اسانس‌هایی مانند ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی استفاده می‌کنند. عطرهایی که بو و طعم شکلات و میوه‌های تابستانی دارند عطرهای شیرین و گرم هستند.

۴ـ همیشه بهتر است که در محافل دوستانه و صمیمی، از عطرهای سرد و ترش مثل  هوگو و آزارو  استفاده کنید.

عطر ادکلن دیویدوف کول واتر آیس فرش مردانه-Davidoff Cool Water Ice Fresh
عطر ادکلن دیویدوف کول واتر آیس فرش مردانه-Davidoff Cool Water Ice Fresh

۵ـ عطر سرد به عطری می‌گویند که حس خنکی و تازگی را القا ‌کند. استشمام این عطرها معمولا باعث می‌شود که طعمِ میوه‌هایی مانند خیار و هندوانه را به خاطر بیاوریم و مناسب جلسات صمیمی است.

۶ـ عطر ترش به عطری می‌گویند که طعم مرکبات را تداعی کند. عطرهای ترش نیز القاکننده حس طراوت و شادی اند، ورزشکاران به این نوع عطرها علاقمند هستند.

۷ـ عطرهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی می‌شوند. معمولا در باشگاه‌های ورزشی، هوای داخل باشگاه را با رایحه‌های سرد و ترش مطبوع می‌کنند. عطر هایی با طعم گل‌های وحشی می‌توانند حس صمیمیت بیشتری به محیط القا کنند.

عطر ادکلن زنانه مناسب فصل بهار
عطر ادکلن زنانه مناسب فصل بهار

۸ـ در بحث عطرها نیزدرست مانند رنگ‌ها  از عطر سال و عطر فصل صحبت می‌شود. طبیعتا عطرهایی که بهتر است در روزهای گرم و آفتابی استفاده ‌شوند، با عطرهایی که مناسب روزهای سرد زمستان‌اند، متفاوت هستند.

۹ـ عطرهای ملایم و بهاری را معمولا از گل‌های بنفشه، تمشک و مگنولیا می‌گیرند. در فصل بهار از عطرهای ملایم استفاده کنید.

۱۰ـ در روزهای گرم تابستان برای ماندگاری بوی عطر باید به دفعات بیشتری از آن استفاده کنید. با این حساب، بهتر است که در فصل گرم از عطری استفاده کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

۱۱ـ در فصل گرم، استفاده از رایحه‌های خنک و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلی و‌ وحشی بسیار خوش‌آیند است. استفاده از رایحه‌های خنک و ترش در فصل تابستان، سرمای خوش‌آیندی را به شما و اطرافیان‌تان منتقل می‌کند و درنتیجه از حس گرمای محیط می‌کاهد تا به یک حس تعادل دمایی برسید.

عطر ادکلن مردانه مناسب فصول سرد و سرما
عطر ادکلن مردانه مناسب فصول سرد و سرما

۱۲ـ در فصل‌های سرد سال، بهتر است از رایحه‌های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ استفاده کنید. ماندگاری عطرها در هوای سرد بیشتر است. یعنی در پاییز و زمستان با توجه به دمای پایین هوا، الکل موجود در عطر دیرتر تبخیر می‌شود.

3.7/5 - (3 امتیاز)

One thought on “عطر ادکلن مناسب فصل سرما-گرما-مهمانی رسمی-محافل دوستانه؟؟!!

دیدگاهتان را بنویسید