سوالات رایج مشتریان لیلیوم:

سوالات متداول و قوانین سایت:

آیا کالای عرضه شده توسط لیلیوم اصلی است؟

فروشگاه عطر لیلیوم بزرگترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه در فروش عمده در بازار تهران فقط کالای اصلی و اورجینال عرضه می کند. این فروشگاه به هیچ عنوان کالای فیک یا مشابه و یا درجه ۲ به فروش نمی رساند. فروشگاه عطر لیلیوم حتی از فروش برندهای غیر معتبر و یا فیک اماراتی و چینی مانند فرگرنس و … خودداری میکند و سلامت مشتریان برای وی اهمیت بیشتری دارد.

در حال حاضر به علت محدودیت ایجاد شده برای شرکتهای وارد کننده برخی از محصولات فاقد لیبل میباشند برای مثال  میتوان به برندهای شنل و دیور و نورس فیلد و بروتوس و… اشاره کرد.  بنابراین در صورتی که محصول لیبل دار میخواهید حتما قبل از خرید سوال بفرمایید یا در توضیحات فاکتور ثبت نمایید و قبل از تحویل چک کنید. پس از تحویل کالا مشتری نمیتواند در هیچ مرجع قانونی ادعاهایی نظیر قاچاق کالا یا ورود غیرقانونی یا امثال آن بنماید. این مجموعه واسطه بین خریدار و آورندگان عطر است که شامل شرکتها و مهمانداران و مسافران پروازهای خارجی و وارد کنندگان کالاهای خاص است و هیچ مسولیتی در قبال واردات کالا ندارد. مشتری با خرید کالا از لیلیوم تمام  قوانین و مقررات سایت را پذیرفته است.

تاریخ انقضای عطر از زمانی شروع میشود که اولین اسپری انجام شود و پس از آن ۳ تا ۵ سال مهلت استفاده وجود دارد. 

توجه کنید که طبق قوانین گمرکات ایران تاریخ تولید و انقضای عطر باید روی عطر لیبل شود که این با قوانین جهانی مغایرت دارد. بنابراین ملاک عمل بچ کد عطر و زمان اولین اسپری هستش. توجه کنید مطابق قوانین ایران و امارات درج تاریخ انقضا روی محصولات اجباری است در صورتی که در کل دنیا تاریخ انقضای عطر ۳ تا ۵ سال بعد از باز شدن و اسپری کردن است. ممکن است در برخی محصولات عرضه شده (مانند آرماف و اجمل) تاریخ درج شده بر روی جعبه گذشته باشد ولی این موضوع در کیفیت عطر قطعا تاثیری نگذاشته و توسط کارشناسان لیلیوم مورد تایید است. لطفا قبل از خرید به این موضوع دقت نمایید.

لیلیوم اصالت فیزیکی کالا را تضمین میکند و در فاکتور ارائه شده درج میشود و کیفیت و قدرت پخش و ماندگاری عطر مربوط به تولید کننده است و لیلیوم ضمانتی در این موارد نمیکند. مواردی که در مورد هر عطر در توضیحات و یا جداول مشخصات درج شده بر اساس آرای تجمیع شده از سایتهای مرجع است.

توجه: با توجه به افت کیفیت عطرها به علت ریفورموله شدن، در صورتی که در مورد هریک از موارد سوال و یا شبهه ای دارید با کارشناسان و مشاوران لیلیوم تماس بگیرید.

 

پرداخت وجه از طریق تمامی کارتهای عضو شتاب امکانپذیر است و شما می توانید از طریق درگاه بانکی به صورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهید. 

ضمنا مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل وجه خرید خود را به شماره کارت 6221061236771269  به نام هما رهنما واریز نموده و شماره ارجاع تراکنش را به فروشگاه ارایه نمایند.

سفارشات مشتریان تهرانی که تا قبل از ساعت ۱۱ ثبت شده باشد معمولا همان روز برایشان با پیک موتوری ارسال شده و تا ساعت ۲۱ تحویل داده میشود.

توجه: تحویل فوری و کمتر از ۳ ساعت برای مشتریان تهرانی(با پرداخت هزینه ارسال توسط مشتری) توسط اسنپ یا الوپیک امکان پذیر است. در صورتی که می خواهید سفارش شما در زمان دیگری ارسال شود حتما در یادداشت سفارش ذکر کنید و حتما تلفنی با شرکت تماس بگیرید تا بموقع سفارش شما بدستتان برسد.

توجه نمایید که در ایام خاص مثل بلک فرایدی و اعیاد و یلدا و روز زن و … و یا روزهای بارانی و برفی ممکن است تحویل سفارشات بیشتر از حالت معمول به طول انجامد یا در روزهای بعد انجام شود.

توجه نمایید که نقاط دوردست تهران مانند کوهک و دریاچه چیتگر و گلستان  و کیلومتر ۶ جاده کرج به بعد و … جزو محدوده ارسال تهران نمیباشد و ارسال به این نقاط از طریق پست یا با پرداخت هزینه ارسال امکانپذیر است.

سفارشات مشتریان شهرستان که قبل از ساعت ۱۵ ثبت شده باشد به طور معمول در  روز بعد توسط پست پیشتاز ارسال شده و مطابق تعهد پست بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری تحویل داده می شود.

مشتریانی که ارسال سریعتر مد نظرشان است میتوانند با قبول هزینه ارسال از تیپاکس و پست هوایی و یا ارسال با اتوبوس و سایر وسایل نقلیه استفاده کنند.

در صورت تمایل مشتریان محترم میتوانند با دریافت کد رهگیری پستی از فروشگاه لیلیوم از سامانه رهگیری مرسولات پستی اداره پست به نشانی http://newtracking.post.ir/Search.aspx مرسوله خود را دقیق تر پیگیری نمایند. (دقت کنید که کد رهگیری فقط باید بصورت انگلیسی وارد شود.) 

بله؛ در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدند میتوانند ظرف مدت یک هفته کالای خود را مرجوع کنند و فقط هزینه آماده سازی و ارسال و عودت از آنها کسر می شود.

لطفا توجه فرمایید به علت اینکه عطر و ادکلن یک کالای بهداشتی است فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و عودت کالاهایی که به صورت اورجینال فاقد سلفون هستند مانند محصولات برند دیویدف(مانند زینو) و یا هوگو بوس(مانند نامبروان) و یا میکالف(مانند رویال وینتیج)  امکان پذیر نیست. ضمنا سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری یا مخدوش بودن نوشته یا شیشه که بسیار نادر است به عهده لیلیوم نیست. ضمنا عودت کالای باز شده در این مدت مستلزم موافقت مدیر فروش لیلیوم و کسر حداقل 25 درصد از بهای کالا و هزینه ارسال و عودت کالا می باشد و الباقی وجه پس از فروش کالا به عنوان تستر  مسترد خواهد شد. در صورت عدم پذیرش کالا از سوی مدیریت فروش خریدار باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان بابت ارسال مجدد کالا به آدرس ایشان پرداخت نماید یا خود شخصا به صورت حضوری کالا را تحویل بگیرد.

توجه کنید که هرگونه دعاوی مربوط به خرید اینترنتی و عودت کالا از این سایت فقط از طریق اینماد و یا مطابق با ماده ۱۳ قانون آیین دادرسی مدنی از مراجع ذیصلاح قابل پیگیری است.

دقت فرمایید عودت وجه مستلزم ارایه شماره حساب یا کارت با نام خریدار از سوی خریدار بوده و به علت محدودیت سقف انتقال وجه ممکن است تا ۱۰روز به طول بیانجامد. ضمنا عودت وجه سفارشهایی که توسط خود مشتری لغو میشوند و مبلغ آنها بیش از ۵ میلیون تومان است به علت رعایت موارد امنیتی ممکن است تا ۳ هفته به طول بیانجامد.

بله اما با توجه به آنکه لیلیوم یک سایت خرده فروشی است باید به تایید مدیر سایت برسد.

به علت آنکه در شرایط بحرانی مانند جنگ و یا کرونا امکان دارد قیمت ارز به صورت ناگهانی تغییر کند یا اینکه دسترسی به برخی از جنسها مقدور نباشد و یا پروازها کنسل شود بنابراین ممکن است در موارد معدودی موجودی برخی کالاها محدود شود و یا نتوانیم به قیمت سایت جنس را عرضه کنیم پس لطفا در چنین شرایطی به صورت تلفنی قیمت و موجودی را چک کنین. ضمنا ارسال کالا ممکن است با تاخیر چند روزه انجام شود.

درصورتی که بیش از هفت روز از خرید کالا گذشته باشد و کالا کاملا سالم و دست نخورده و آکبند باشد لیلیوم پس از کسر ۴۰ درصد از مبلغ کل و هزینه ارسال کالا عودت را خواهد پذیرفت.

لطفا توجه فرمایید که فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و در مورد تسترها باید کاملا سالم و دست نخورده و آکبند باشند. سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده لیلیوم نیست.

شما میتوانید نظرات خود را در انتهای هر مطلب و یا در تب نظرات هر محصول درج کنید. نظرات شما بلافاصله درج خواهد شد و معمولا نیاز به تایید ندارند.

توجه کنید که کامنت شما مربوط به همان قسمت باشد و از پرسیدن قیمت و یا موجودی اجتناب کنید زیرا کامنت شما پاک خواهد شد و اینگونه موارد را به صورت تلفنی سوال بفرمایید.

در ضمن مسوولیت مطالب ذکر شده در کامنت از ابتدا و پس از ادیت به عهده نویسنده کامنت است بنابراین از نام بردن اشخاص حقیقی یا حقوقی در کامنت یا استفاده از الفاظ رکیک و بی ادبانه اجتناب کنید.

لطفا جهت مشاوره و نیز جهت پیگیری سفارش فقط به صورت تلفنی اقدام شود و درصورتی که دسترسی به سایت ندارید و یا مشکلی هنگام سفارش دارید میتوانید تلفنی انرا هماهنگ کنید و از واتساپ یا تلگرام فقط در موارد ضروری و هنگام ارسال عکس استفاده کنید.

  • شما میتوانید سفارش خود را اینترنتی ثبت نمایید و یا بصورت تلفنی اقدام نمایید؛ توجه کنید که هنگام سفارش تلفنی برای شما یک فاکتور از طرف شرکت ثبت میشود و این بدان معناست که شما همه قوانین و مقررات سایت را مطالعه کرده و پذیرفته اید. 
  • توجه داشته باشید که اعداد شماره تلفن و کد پستی خود را به صورت انگلیسی وارد کنید. در صورتی که سیستم کد پستی شما را قبول نمیکند ده تا یک انگلیسی بجای آن وارد کنید.(1111111111)
  •  در صورتی که به اینترنت دسترسی  ندارید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت و پیگیری کنید.
  • هنگام انتخاب شهر و استان دقت کنید و در صورت بروز خطا تلفنی راهنمایی بخواهید.

پیگیری سفارشات از طریق شماره های پیگیری سفارشات داخل سایت امکان پذیر است.

توجه:مدت زمان پیگیری برای تهران نهایتا یک هفته و برای شهرستان نهایتا دو هفته است و بعد از آن  هیچ مسوولیتی به عهده لیلیوم نمیباشد.

عطر لیلیوم آخرین محصول و یا نوع رایج آن در بازار را به فروش میرساند و مشتری نمیتواند درخواست سری قدیم یک کالا و یا نسخه نادر آن را داشته باشد مگر آنکه در عنوان محصول درج شده باشد سری قدیم یا لیمیتد ادیشن یا شبیه این عبارات.

خیر؛ تنها تسترهایی قابلیت عودت دارند که به صورت وکیوم باشند یعنی دارای سلفون باشند مانند تستر پولو سبز یا توسط کارشناسان لیلیوم  صحت کالا و استفاده نشدن آن تایید شود.

91 thoughts on “FAQs

  1. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. قطعا اسپری کردن باعث افت کیفیت میشه چون مواد حامل و فرار از بین خواهد رفت. بهترین راه حل استفاده از اتومایزرهای ریفیل یا شارژ مجدد است که از انتها روی والف ادکلن قرار میگیرن و با حرکت بالا پایین شارژ میشوند.

  2. ابوالقاسم عارفیان میگوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عوامل محترم لیلیوم . یه سوال داشتم خواستم ببینم اگه از شیشه بزرگتر عطر به شیشه های کوچیک جیبی اسپری کنیم آیا از کیفیت کاسته میشه یا خیر اگه راهکاری درست داره بفرمایید ممنون میشم خدانگهدار عارفیان از سبزوار ?

  3. saharabedini415 میگوید:

    سلام. وقت‌بخیر. آیا تخفیفاتی که داخل سایت قید شده، شامل خرید حضوری هم میشه؟

  4. رویا معصومی میگوید:

    سلام
    من فراموش کردم کدپستی رو وارد کنم در آدرس ارسال سفارش و الآن دو روز از سفارش من میگذره و کدرهگیری برای من ارسال نشده چیکار میتونم بکنم؟
    در مورد سفارش هم گفته شده که تکمیل شده

  5. raziye9264 میگوید:

    سلام وقت بخیر
    آیا امکان برگشت سفارش هست؟ اگه هست شرایطش چیه؟
    ممنون

  6. rezataghizade89 میگوید:

    سلام و عرض ادب
    چه مدت بعد از واریز کالا تحویل اداره پست میشود و کدمرسوله در سفارشات درج میشود؟؟

  7. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. بله این طراحی خود برند لانکوم هستش و با یه سرچ ساده تو وب میتونین همه مشخصات ظاهری رو ببینین.

  8. sogandrahmatnia8000 میگوید:

    سلام ..من عطر لانکوم لاویه ایست بله خریدم ولی روی شیشه هیچی ننوشته اینکه نام ادکلن و نام کشور فرانسه …فقط از روی جعبه میشه فهمید که این عطریست که من درخواست دادم ..علت عدم درج نام محصول روی شیشه رو بفرمایید لطفا?

  9. farnaz7090 میگوید:

    با سلام
    من ادکلن کلوین کلاین اصل خود امریکا رو میخوام و همه جا و همه سایت ها فقط فرانسوی رو دارن اینکه شما دارین امریکاییه یا فرانسوی؟

  10. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. بله دقیقا یکی هستند و برای اطلاعات بیشتر لطفا بخش تسترها و مقالات مریوط رو مطالعه بفرمایین

  11. الهه دقیقی میگوید:

    سلام…میخواستم ببینم شیشه های تستر هم عین شیشه های عطر اصلی هستش؟ و فقط فرقشون اینه که تسترها غیر قابل فروش هستند

  12. مدیر لیلیوم میگوید:

    با سلام
    کد پیگیری برای شما از طرف پست پیامک میشه و در زمانی که به علت اختلال در سامانه پیامک دریافت نکردید میتونید از شماره پیگیری سفارشات جویا بشید.

  13. مژده حیدری حق وردی میگوید:

    سلام.نحوه دریافت کد رهگیری پستی در صورتی که خرید بدون ورود به حساب کاربری انجام شده باشد به چه صورت است؟با تشکر.

  14. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. خرابی افشانه یا والف به ندرت پیش میاد و در صورتی که کارشناس های لیلیوم تشخیص بدن که از سمت کارخانه بوده به صورت رایگان انجام میشه.

  15. shahram13m میگوید:

    با عرض ادب
    در صورت خرید اگر اگر ولف و یا افشانه دچار مشکل باشه قابل تعویض هست.؟.چون خریدار مقصر نیست بنا به اعتماد خرید کرده.است و در صورت تعویض هزینه پست و 20% فرموده شما به عهده کیست؟

  16. nell میگوید:

    سلام خسته نباشید،میخواستم بدونم شما فروش حضوری ندارین؟ یکی از مشتری هاتون گفتن مثل اینکه بازار هستین

  17. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. معمولا ادکلن اصلی دچار این چنین مشکلاتی نمیشه ولی برای اطمینان برای مشاورین ما عکس ارسال کنین.

  18. www.khoy.ghunieh میگوید:

    با سلام خدمت گروه فوق العاده سایت لیلیوم
    اگر ادکلن تق هرمس والفش نشتی بده صد در صد به معنای فیک بودن اونه؟ اگه ادکلن مونتال موقع جا زدن چفت زیر افشانه، افشانه از جاش خارج و پرت بشه این هم به معنی فیک بودن اونه؟
    با تشکر

  19. minimal.khushi میگوید:

    با سلام.شما در بخش مقالات درباره تستر فرمودید بدون جعبه بهیچ وجه ارائه نمی شود.این در حالیست که تستر david youman که برای من ارسال کردید، بدون جعبه می باشد. بنابر اظهارت جنابعالی این تستر مشکل داره

  20. kh5361255 میگوید:

    دورود برشما.چرا سایت شما برنامه اپلیکشن نداره.اگه داشته باشین برای خرید آسانترعالی.لطفا رسیدگی کنید.سپاس

  21. beftekharirad میگوید:

    سلام و درود خدمت تمامی عوامل لیلیوم.. خواستم تشکر کنم ازتون.. بنده مشتری ثابتتون هستم و حداقل در ماه یک الی دو عطر شایدم بیشتر از سایتتون سفارش میدم. بعضی از عطراتون یخورده قیمتش از جاهای دیگه بیشتره ولی من به شخصه ترجیح میدم از سایت لیلیوم عطرامو بخرم چون واقعا اصله و سایت قوی و معتبری دارین. دمتون گرم بچه های لیلیوم

  22. monaco.vira میگوید:

    سلام.ممنون از سایت خوبتون‌. با توجه به اینکه ورژن ۲۰۱۶ کلاب د نویت تمام شده به نظر شما از بین ورژن ۲۰۱۷_۱۸ و ۱۹ کدوم ارزش خرید بالاتری داره؟

  23. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. در مورد خرید و یا استعلام موجودی عطرهای توقف تولید با تلفنهای درج شده در سایت تماس بگیرید.

  24. esmailzadehdavood میگوید:

    سلام وقتتون بخیر ادکلن pour un homme مدل قدیمی رو میخواستم ممنون

  25. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. فروش حضوری فقط برای فروش عمده و شرکتی امکان پذیر است. حداقل خرید برای این عزیزان ۲۰ میلیون تومان است.

  26. m.karvar میگوید:

    سلام. میخواستم ببینم فروش حضوری هم دارید؟

  27. mrmehranz007 میگوید:

    با عرض سلام من بار اول هست که میخوام از سایت خرید کنم
    چطوری میتونم از تخفیف خرید اول استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر

  28. maryam.mktn میگوید:

    سلام میخواستم سوال کنم امکان درخواست کادو شدن عطر وجود داره؟

  29. naghibiassieh میگوید:

    سلام. دو تا سوال داشتم يكي اينكه من اولين بار از اين سايت خريد ميكنم ميخواستم بپرسم از وقتي سفارش ميديم تا تحويل براي مشهد چند روز زمان ميبره؟
    ديگه اينكه واسه اولين خريد كد تخفيف بايد به خريد من تعلق ميگرفته يا خير؟
    اگه اره اينو واسه خريدهاي بعدي ميتونم استفاده كنم؟

  30. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. البته به طور معمول قیمتهای ما تا ۳۰ درصد پایین تر از فروشگاههای بیرون هست. دقت کنید که برخی کالاها قابلیت اضافه شدن به سبد خرید رو ندارن یعنی یا ناموجودن یا بررسی نشدن یا عطرهای قدیمی با قیمتهای قدیمی هستن. همانطور که در قوانین درج کامنت ذکر شده برای اطلاع از قیمت تلفنی تماس بگیرید.

  31. maryashena میگوید:

    سلام روز بخیر
    خواستم بدونم علت تفاوت قیمت برخی عطر ها در سایت شما و سایت فروشگاه های مثل هایلند و روژا در چیست؟
    مثلا عطر کارولینا هررا مدل-Carolina Herrera CH Privée شما گذاشتید 565 هزار تومان همین عط با همین سایز در سایت هایلند گذاشتن1,065,000 تومان
    علت این همه تفاوت در چی هست؟
    من تمام مطالب مربوط به عطر فیک و استوک مطالعه کردم
    الان من عطر _ادکلن کارتیر دلیشز د کارتیر ادو پرفیوم-Cartier Delices De Cartier Eau de Parfum) می خواهم شما قیمت زدید 250 اما روند تغییرات قیمت این عطر تا اسفند 96 نشون میده در این تاریخ 400 هزار تومان بوده که الان موجود ندارند که اگه بود احتمال خیلی زیاد باید خیلی بالاتر میبود
    ممنون میشم پاسخ بدید تا با خیال اسوده بتونم خرید کنم

  32. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. قیمتهایی که شما سوال فرمودید بروز است. برای اطلاع دقیق با مدیر یا مشاور سایت تماس بگیرید.

  33. me.90 میگوید:

    باسلام و وقت به خیر
    من می خواستم چندتا عطر خریداری کنم ولی نمی دونم قیمتها به روز شده هستند یا خیر. عطرهای مورد نظر من اینها هستند؛ armani eau de nuit
    Marly Carlisle
    Marly Layton
    لطفا در صورت امکان بفرمایید که قیمتهای درج شده در سایت معتبر هستند یاخیر. اگر نه چطدری از قیمت به روز می تونم مطلع بشم؟
    با سپاس

  34. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. لیلیوم سعی کرده تا با دسترسی به تامین کنندگان اصلی همواره کمترین قیمت رو ارایه بده. کدهای تخفیف در صورت وجود اعلام میشوند.

  35. vahid_invisible میگوید:

    سلام.. سوالی داشتم خدمتتون که قیمت کالای شما از بقیه سایت ها پایین تر هست
    و حتی از فروشگاه های خارج از کشور هم پایین تر هست
    و اگر ممکنه کد تخفیف اولین خرید رو اعلام کنید ممنون

  36. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. در حال حاضر به علت افزایش بی سابقه قیمت دلار قیمتها بروز نشده.
    عطرهایی که روی سایت ناموجودند ولی در داخل یا خارج یافت میشن قابلیت تهیه دارند.

  37. Lili.sahm میگوید:

    سلام.میخواستم سوال کنم که آیا قیمت عطرهایی که موجود هستن داخل سایت به روز شده هست؟
    و یه سوال دیگه هم اینکه آیا میتونیم عطرهایی که موجود ندارید رو سفارش بدیم و شما برامون بیارید؟

  38. elham92.yazdankhah میگوید:

    ببخشید میخواستم بپرسم عطر تق هرمس(ادوتویلت) رو ۷۵میلش رو موجود دارید؟؟

  39. elham92.yazdankhah میگوید:

    سلام خسته نباشید. ببخشید میخواستم بپرسم برای خرید اول هیچ تخفیفی قائل نشدید؟؟ من اولین خریدمو میخوام انجام بدم و میخواستم اگه امکان داره کد تخفیف ارائه بدید. ممنون

  40. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام
    اصولا عطر یا اصل هستش و یا فیک و درجه ۲و ۳ و …. وجود خارجی نداره.
    عطرهای استوک یا همان پرشده تماما تقلبی هستن و با اسانسهای شیمیایی غیر مجاز پر میشن.
    لیلیوم به عنوان مرجع عطر و ادکلن اصل در ایران شناخته شده است و هیچ گونه صحبتی بین لیلیوم و کانال و یا پیجی صورت نگرفته. لیلیوم هیچ نمایندگی ندارد و هرگونه سو استفاده از طریق پلیس فتا پیگیری خواهد شد.این نوشته رو بخونید:

    عطر و ادکلن استوک یا پرشده یا بدون جعبه = عطر و ادکلن فیک و تقلبی

  41. محمدرضا میگوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم لیلیوم
    من مطالب شما در مورد عطر استوک رو کاملا خوندم و کاملا با اطلاعاتی که داشتم و مرور سایت های خارجی مطابقت داشت اما اخیرا داخل یک گروه وابسته به کانال https://t.me/orginal_perfum در مورد عطرهای شما پرسیده شده و صراحتا گفتن عطرهای لیلیوم فیک نیست اما درجه یک هم نیست! ولی اعتقاد دارن عطرهای استوک خودشون بالاترین کیفیت رو دارن و کاملا اورجینال هست که باتوجه به مفهوم استوک کاملا رد شده هست و اینکه داخل گروه شات هایی گذاشتن از صحبت هاشون که با مسئول لیلیوم حرف زدن و کارشون تایید شده هستو و قرار بوده از شما عطر بگیرن یه سال پیش ولی چون نگرفتن باعث ناراحتی شما شده!
    میشه لطف کنین در این موارد رفع ابهام کنین اینکه گفتن عطرتون فیک نیست ولی درجه 1 هم نیست! و در مورد این چت هایی که با مسئول لیلیوم کردن
    اگه واقعا این همه استوک اورجینال وجود داره خب لیلیوم بیاره ما بخریم چرا باید مردم دو برابر پول بدن اگرم واقعا فیک هست با صراحت بیان بشه و انقدر نگن اورجینال هستو سر مردمو کلاه بذارن ازتون خواهش میکنم شما که اطلاعات کامل دارید از این مساله ابهام زدایی کنین گوش تعداد زیادی خریدار منتظر شنیدن حرف های شماست. باتشکر فراوان از شما

  42. sajad4679 میگوید:

    سلام . میشه یه ادکلن با قیمت امروز ک یکشنبس رزرو کرد و اونو چند روز دیگه مثلا آخرهفته خرید ؟

  43. arminminooie میگوید:

    سلام.وقتتون بخیر.می خواستم بپرسم تخفیف اولین خرید هنوز برقراره؟

  44. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. این ادعا هم کذبه. کجای این سایت عطر استوک یا دست دو میفروشه؟ عطر و ادکلن یه کالای بهداشتی محسوب میشه و تحت نظارت شدید FDA هستش. هیچ کدوم از سایتهای بزرگ امریکایی و اروپایی این کار رو انجام نمیدن.اصولا همچین اجناسی وجود خارجی نداره که کسی بتونه بفروشه.
    دقت کنید که اولا این سایتها در سال حدود یک میلیون سفارش را ارسال میکنند بنابراین تعداد زیادی تستر براشون باقی میمونه که البته اونها هم جعبه دارن و این تسترها رو میفروشن و بدون جعبه در اونها محدود به برندهای معدودی میشه و فقط عنوان اون قسمت اینه: tester and unboxed. ثانیا اون تسترها هم کاملا نو هستن و کهنه و استفاده شده نیستن.

  45. mohamad میگوید:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیریت محترم لیلیوم
    من هم در مورد این عطرای استوک شنیدم و با حرف شما کاملا موافقم و فقط یه ادعای دیگه این افراد دارن که میگن این نوع فروش کاملا رایج هست! و سایت های خارجی مثل https://www.fragrancenet.com/fragrances/
    همین کار رو انجام میدن ما هم مثل اونا هستیم
    لطفاً در این مورد هم توضیح میدین؟
    باتشکر از زحمات شما و وقتو احترامی که به مشتری میذارید و توضیح جامع و کاملی که میدین خیلی خیلی ممنونم

  46. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. در یک کلام پاسخ شما رو بدم که این افراد کلاه بردار هستن. توجیه این فروشندگان اینه که جعبه تو بار از بین رفته یا آب خورده و خراب شده یا بدون جعبه میاریم که حجم کمتری بگیره.
    حتی یک نفر از اینها نمیتونن یه فاکتور معتبر خرید از اروپا یا امریکا ارایه کنند. (البته اگه اروپا رو اصلا دیده باشند.)
    این افراد شیشه های عطرهای مصرف شده را میخرند و با اسانس پر میکنند و به خریداران ناوارد میفروشن. به خاطر بسپرید که همه عطرها جعبه دارند حتی تسترها(الا در برندهای معدود). این فروشندگان معمولا سی یا چهل درصد قیمتشون پایین تر از قیمت ماست تا خریدار کمتر شک کنه. البته کسی که چند بار از یک عطر استفاده کرده باشه در این مواقع سرش کلاه نمیره ولی خریدار معمولی احتمالا در دام میافته.
    برای شما یک مثال بزنم: سود ما برای یه ادکلن بلوشنل پرفیوم که حدود ۸۰۰ هزار تومنه حدود ۶۰ هزار تومنه بنابراین کسی که بلو شنل پرفیوم رو ۴۰۰ هزار تومن میفروشه قطعا کلاهبرداره و ادکلن فیک میفروشه یا شیشه پرشده میفروشه. در مواردی که شیشه اصلی رو پر میکنن با کمی دقت میتونید آثار خراشیدگی روی والف رو مشاهده کنید. یا اینکه والف شل هستش یا دستکاری شده.
    ابن مطلب رو بزودی در یک مقاله مفصل توضیح خواهم داد.

  47. ahmad.ahmadi میگوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشین شما که میرید اونور عطر میخرین برای مایی که نمیریم لطفا این مطلبو در مورد عطرای استوک شفاف سازی کنین که خیلیا دارن ازش کسب درآمد میکنن و بعنوان عطر اورجینال محصولشونو میفروشن آیا تعریف زیر در مورد عطر استوک صحت داره فقط میخوام اینو بدونم یا اونایی که میگن دروغگو هستن؟
    این مطلبو از یه کانال که عطرهای استوک میفروشه کپی کردم.

    به چه عطرهايي استوك مي گويند؟

    استوك در كل به اجناسي گفته ميشه كه در اروپا و امريكا به دلايل مختلف قابل فروش نيستن، هر ادكلن بدون جعبه اي استوك نيست… عطر استوك به عطرهاي بدون جعبه اي گفته ميشه كه از اروپا و امريكا جمع آوري ميشه…

    مطمئنا شما با شنیدن واژه ” استوک ” معانی و مصداقهای متفاوتی به ذهنتان خطور میکند و در واقع هر کدام به نوعی یک تعریف عام از آن دارید.استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار میباشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم بکار برده میشود.اینکه “استوک” چگونه و چرا چنین تعبیری در فارسی پیدا کرده است در این بحث نمی گنجد ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم.اما لازم است بدانیم که همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم نیستند.بسیاری از فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاستهای جالبی برای جلب مشتری اتخاذ می کنند.به عنوان مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان می توانند کالایای خریداری شده را بعد از 30 روز به هر دلیلی یا بهتر بگوییم بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس گیرند و یا معادل آن خرید نمایند.کالاهای برگشتی به هیچ عنوان وارد فروشگاه نمی شوند و مستقیما به انبار فرستاده شده و پس از درجه بندی A,B,C و D به صورت عمده به فروش میرسند. و بدین ترتیب شما ممکن است کالایی را به صورت “استوک” خریداری کنید در حالیکه کالا به صورت دست نخورده و در بسته بندی اصلی و کاملا نو باقی مانده است.البته مشخص است درجه چنین کالایی A می باشد.با توجه به این مطالب از این پس می توانید اجناس استوک دارای درجه A را با اطمینان از نو بودن و اصل بودن با خیال راحت خریداری نمایید.

    بعضي ها فكر ميكنن عطرهاي استوك عطرهاي تاريخ گذشته هست در صورتيكه كاملا اشتباهه اين طرز تفكر، اولا تاريخ مصرف عطرها ٥ سال هست طبق منابع، دوم اينكه اگر عطري تاريخ گذشته و فاسد بشه اولين علامتش شناور شدن روغن عطر روي سطح مايع هست و بعد تغيير رايحه و …. و اينكه اگر تو كانال دقت كرده باشين عطرهاي جديدي كه مثلا سال ٢٠١٥ و ٢٠١٦ براي اولين بار وارد بازار شدن هم در مجموعه ي ما هست مثل ساواج (٢٠١٥)، مثل پرادا لهوم (٢٠١٦)، لجند اسپريت (٢٠١٦)، ورساچه ديلان بلو(٢٠١٦).

    خيلي از عطرهاي استوك يا تستر هستن و غير قابل فروش در بازار متعارف كه كيفيت خيلي خيلي بالايي دارن و يا نقص در شيشه داشتن كه با استاندارهاي بالاي برندها مغايرت داشته.

  48. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. بابت تاخیر عذرخواهی میکنم.علتش اعتصاب بازار بوده که چند روز کارمون به تعطیلی کشید و تعدادی از سفارشها به تعویق افتاد.

  49. beftekharirad میگوید:

    سلام
    از شیراز هستم.
    من اولین خریدمو از سایتتون انجام دادم خواستم تشکر کنم بخاطر اصالت کالا و انتقاد کنم بخاطر تاخیر در رسیدن سفارشم..
    بازم تشکر و خداقوت

  50. fkamalvand میگوید:

    سلام من چند روز پيش براي اولين بار خريد داشتم ولي تخفيف به من تعلق نگرفت.چرا؟؟

  51. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. برای یه فرد متخصص کار بسیار راحتیه که از روی جعبه کار اصلی رو تشخیص بده. لیلیوم فقط عطر اصلی میفروشه بنابراین دراین مورد با خیال آسوده خرید کنید. ضمنا به افراد وسواس و یا شکاک به هیچ وجه توصیه نمیشه خرید اینترنتی داشته باشند – این موضوع به ویژه در میان خانمها رایجه- بنابراین توصیه میشه در این موارد عطر خودتون رو قبل از باز کردن به یه فرد متخصص نشون بدید. طبق قوانین شرکت لیلیوم کالای باز شده پس از کسر ۲۰ درصد مبلغ کل و هزینه ارسال قابل عودت است.

  52. zana1387 میگوید:

    سلام
    ادكلن اصل رو از رو كارتن كه نميشه تشخيص داد، بايد باز بشه و بعد تست مشخص ميشه.
    اون موقع اگه اصل نباشه، آيا قابل عودت نيست؟

  53. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام
    عطرهایی که به سبد خرید اضافه نمیشن یا ناموجود هستن یا بررسی نشدن یا تعدادشون کمه.لطفا تماس تلفنی داشته باشید.

  54. little.angel89 میگوید:

    سلام چرا نمیشه عطر فانتزی بریتنی رو به سبد خرید اضافه کرد ؟

  55. dr_mk68 میگوید:

    سلام،من از سايت شما ادكلن آرمانى كد رو سفارش دادم،با سايتهاي فروش مشابه اختلاف قيمت داريد،حدود ٨٠ تومان قيمت شما پايين تره،چرا؟

  56. mohsen_nouriazar میگوید:

    سلام…آیا عطر armani attitude موجوده؟ extreem نمیخوام باشه…همونی که درش فندکی و نقره ای میخوام

  57. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام در ایام نوروز سعی میشه سفارشها به همان منوال گذشته انجام شه ولی در ارسال به شهرستانهایی که مرکز استان نیستند کمی تاخیر وجود خواهد داشت.

  58. Mohsen.aban8 میگوید:

    سلام سال نو مبارک
    در ایام نوروز(5روز اول) آیا سفارشات ارسال میشن؟

  59. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام
    اگر عطر مد نظرتون موجود باشه دکمه اضافه شدن به سبد خرید رو بزنید بعد سبد خرید بعد تسویه و…
    در صورتی که موجود نیست با مدیر فروش تماس بگیرید.

  60. shabnam_3976 میگوید:

    سلام من چطور ميتونم عطر مدنظر خودمو اينترنتي سفارش بدم، هيچ گزينه‌اي وجود نداره

  61. akbari33 میگوید:

    ببخشید اصالت کالا را تضمین میکنید؟ در صورت اصل نبودن عطر، امکان عودت وجود دارد؟

  62. مدیر لیلیوم میگوید:

    سلام. محصولاتی که ناموجودند یا موجودی آنها از ۳ عدد کمتر است دکمه اضافه شدن به سبد خرید ندارند. لطفا تلفنی از موجودی مطلع شوید.

  63. aysan_dilmaghani میگوید:

    سلام من برای خرید کالا هیچ گزینه افزودن به سبد یا خرید نمیبینم؟

  64. zahra kavoosi میگوید:

    مرسوله های شهرستان با پست پیشتاز و تهران با پیک لیلیوم ارسال میشود. هنگام اتمام سفارش هزینه ارسال نمایش داده میشود.

  65. farnaz_bsi میگوید:

    ميخواستم بدونم هزينه پستي چقدر ميباشد؟ ايا با اسنپ ميفرستيد؟

  66. admin2 میگوید:

    سلام
    کدهای تخفیف در زمانهای خاص و یا به مشتریان خاص تعلق میگیرد.
    برای اطلاع از کدهای تخفیف به صفحه اول سایت مراجعه کنید و یا قبل از خرید با شماره تلفنها تماس بگیرید.

  67. bbehnam992 میگوید:

    سلام.بنده از شما خرید نموده ام.میخواستم شرایط تعلق کدتخفیف جهت خرید های بعدی را بدانم؟

دیدگاهتان را بنویسید