عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو | Lancome Tresor In Love

عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو-Lancome Tresor In Love عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو- Lancome Tresor In Love عطری است زنانه و شیک.

سایز75 میل
طبعخنک و شیرین
گروه بویاییگل میوه ای
عطار دومنیک روپین , ورونیک نایبرگ
جنسیت زنانه
نوع عطرادو پرفیوم
فصلفصول گرم
ماندگاریمتوسط
پراکندگیمتوسط
توضیحات

عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو-Lancome Tresor In Love

عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو-Lancome Tresor In Love عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو- Lancome Tresor In Love عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو  Lancome Tresor In Love
عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو Lancome Tresor In Love

عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو-Lancome Tresor In Love، با رایحه ای  گلدار میوه ای بر پایه ی چوب سدر ، محصولی مناسب برای روز های خنک بهاری می باشد . همچنین رایحه خنک و شیرین این عطر که برگرفته از رایحه هلو، شلیل ، گلابی ، گل رز، گل بنفشه، گل یاس، مشک و ترکیبات دیگر است ،  این محصول را در گروه ممتازان قرار داده اند. بلندی بطری این محصول نشان از ماندگاری ، گل پیچیده به دور گلویی محصول نیز یاد آور عصاره ی فراوان گل در این محصول و رنگ ملایم و گل به ای این محصول نیز به یاد رسان ملایمت و نرمی بانوی کلاسیک و شیک پوش میباشد .

  • رایحه اولیه : ترنج – گلابی – هلو – فلفل قرمز
    رایحه ثانویه : هلو – گل بنفشه عطری – گل یاس – گل رز
    رایحه پایه : مشک – سدر

خرید ادکلن اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر لانکوم ترزور این لاو | ادکلن لانکوم ترزور این لاو | لانکوم ترزور این لاو | Lancome Tresor In Love

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو | Lancome Tresor In Love

  1. کارشناس لیلیوم

    عطر ادکلن لانکوم ترزور این لاو-Lancome Tresor In Love مناسب فصول گرم سال مانند بهار و تابستان است.همچنین بهتر است در طول روز و در محافل روزانه مورد استفاده قرار گیرد.فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم آرزومند است که این محصول مورد پسند شما مشتری محترم واقع شود.

دیدگاه خود را بنویسید

سوالات پرتکرار هنگام خرید عطر و ادکلن:

بله. فروشگاه لیلیوم بزرگترین فروشگاه تخصصی ادکلن در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه در فروش عمده در بازار تهران فقط کالای اصلی و اورجینال عرضه می کند. این فروشگاه به هیچ عنوان کالای فیک یا مشابه و یا درجه ۲ به فروش نمی رساند. فروشگاه لیلیوم حتی از فروش برندهای غیر معتبر و یا فیک اماراتی و چینی مانند فرگرنس و … خودداری میکند و سلامت مشتریان برای وی اهمیت بیشتری دارد.

بله. سال و ماه تمامی ادکلنهای اورجینال را میتوان از بچ کد درج شده روی جعبه و یا شیشه تشخیص داد. ضمنا تمام کمپانی های بزرگ با درج تصویری از یک قوطی باز شده در زیر جعبه و اعدادی مانند 36M بیان میکنند که از زمان اسپری شدن شما ۳۶ ماه مهلت استفاده دارید. معمولا در شرایط نگهداری مناسب پرفیوم اورجینال تا سالها بدون تغییر باقی میمانند ولی ترجیحا بیش از ۵ سال یک عطر را نگه ندارید مگر اینکه کمیاب و یا قطع تولید یا ریفورموله شده باشد.
بهترین و مطمئن‌ترین راه خرید عطر اصل، تهیه آن از فروشگاه‌های معتبر و سرشناس مانند لیلیوم است اما تا حدود