فروش عمده عطر و ادکلن | تضمین بهترین قیمت

فروش عمده عطر و ادکلن اصل و اورجینال

فروش عمده عطر و ادکلن اصل و اورجینال

فروش عمده عطر و ادکلن به صورت اینترنتی اولین بار توسط عطر لیلیوم امکان پذیر شده است. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و بزرگترین خرده فروشی عطر ایران و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله در بازار تهران و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت مینماید.

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و اکنون این فروشگاه برترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران است و با پیشی گرفتن از سایر رقبا همچنان با فاصله زیاد در صدر قرار دارد.

تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطرهای نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطرهای نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا هچنان کار خود را در زمینه عطرهای لوکس و گرانقیمت گسترش دهد و از همه علاقمندان در این زمینه دعوت به همکاری میکند. تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق میورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

فروشگاه لیلیوم مفتخر است تا با معرفی حدود ۵۰۰ برند معتبر دیزاینر و بیش از ۱۰۰ برند نیش و لوکس که شامل بیش از ۶۰۰۰ محصول متنوع عطر و ادکلن به عنوان مرجعی کامل در دسترس دوستداران دنیای زیبای رایحه ها باشد. شما همکار گرامی میتوانید برندهای پرفروش مانند ادکلن لالیک – ادکلن ورساچه – ادکلن بولگاری و ادکلن دیور و شنل را در لیلیوم بیابید. ضمنا ادکلن های کمیاب و نایاب و دیسکانتیو را براحتی میتوانید نزد ما بیابید. 

در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد و برندهای سطح پایین و یا فیک بفروش نمیرسد. و از آنجا که هر چقدر در زمینه خرید ادکلن اصل و اورجینال متبحر باشیم باز این امکان هست که هنگام خرید فرق بین ادکلن اصل و اورجینال با  تقلبی و فیک  را متوجه نشویم لذا بهترین راه حل برای این موضوع خرید از فروشگاههای تخصصی معتبر است.

به علت تماسهای مکرر از سوی همکاران و مغازه داران محترم و در راستای رضایت هرچه‌ بیشتر مشتریان عمده، زیرساخت‌هایی جهت پاسخگویی به نیازهای بازار در زمینه فروش عمده عطر ایجاد شده است. توجه داشته باشید که قیمتهایی که بر روی وب سایت عطر لیلیوم نمایش داده شده است صرفا برای خریداران و مشتریانی است که به صورت خرده خرید می نمایند از این رو برای اطلاع از قیمتهای عمده و شرایط فروش با تلفنهای مشاوران سایت از طریق واتساپ تماس حاصل بفرمایید.

برای اطلاع از شرایط فروش عمده و نیز اطلاع از آخرین حراجها برای همکاران میتوانید در کانال تلگرام فروش عمده عضو شوید.

شرایط فروش عمده عطر برای همکاران:
۱- داشتن مغازه و یا پیج معتبر فروش عطر و ادکلن ۲- ارسال مشخصات دقیق مالک مغازه و یا پیج عطری ۳- حداقل تعیین شده برای خرید عمده ۴- تایید مدیر سایت

 

خرید عمده و گروهی عطر و ادکلن: مشتریان عمده ما در این قسمت به دو دسته تقسیم میشوند: ۱- همکاران و مغازه داران ۲- شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی

خرید گروهی توسط شرکتها و سازمانهای بزرگ: برخی شرکت ها در ایام خاص و یا مناسبتهای مختلف تسهیلاتی برای خرید برای کارکنان خود فراهم میکنند. عطر لیلیوم در راستای تسهیل فروش عمده ادکلن و با ارایه‌ی کدهای تخفیف و یا تخفیفات گروهی این امکان را فراهم نموده است. کافی است تا با بخش فروش ما تماس حاصل بفرمایید.

2.8/5 - (25 امتیاز)

2 thoughts on “فروش عمده عطر و ادکلن | تضمین بهترین قیمت

  1. davood_jahdvar میگوید:

    سلام و عرض ادب
    توضیحات بالا رو خوندم برای خرید عمده فقط مغازه یا پیجم رو کجا باید معرفی کنم و چجوری میتونم لیست کارهای عمده رو با قیمت ببینم

دیدگاهتان را بنویسید