سوالات متداول و قوانین سایت:

آیا کالای عرضه شده توسط لیلیوم اصلی است؟

تمامی کالاهای عرضه شده توسط لیلیوم اصلی است و این فروشگاه به هیچ عنوان کالای فیک یا مشابه ویا درجه ۲ به فروش نمیرساند.

پرداخت وجه سفارش چگونه امکانپذیر است؟

پرداخت وجه از طریق تمامی کارتهای عضو شتاب امکانپذیر است و شما میتوانید از طریق درگاه بانک ملت و یا پارسیان پرداخت خود را انجام دهید. ضمنا مشتریان شهر تهران میتوانند با انتخاب گزینه مربوط هنگام سفارش وجه خود را درب منزل پرداخت نمایند.

سفارشات مشتریان تهرانی چه زمانی تحویل داده میشود؟

سفارشات مشتریان تهران که قبل از ساعت ۱۳ ثبت شده باشد همان روز برایشان ارسال شده و بین ساعت ۱۳ تا ۱۹ تحویل داده میشود. در صورتی که میخواهید سفارش شما در زمان دیگری ارسال شود حتما در یادداشت سفارش ذکر کنید یا تلفنی با شرکت تماس بگیرید تا بموقع سفارش شما بدستتان برسد.

سفارشات مشتریان شهرستان چه زمانی تحویل داده میشود؟

سفارشات مشتریان شهرستان که قبل از ساعت ۱۷ ثبت شده باشد روز بعد توسط پست پیشتاز  ارسال شده و مطابق تعهد پست بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری تحویل داده میشود.

آیا میتوان کالای خریداری شده را به لیلیوم عودت داد؟

بله

در صورتی که مشتریان به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدند میتوانند ظرف مدت یک هفته کالای خود را مرجوع کنند و فقط هزینه پستی از آنها کسر میشود.

لطفا توجه فرمایید به علت اینکه عطر و ادکلن یک کالای بهداشتی است فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند ضمنا سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده لیلیوم نیست. ضمنا عودت کالای باز شده در این مدت مستلزم موافقت مدیر سایت و کسر حداقل ۲۰ درصد از بهای کالا و هزینه ارسال و عودت کالا میباشد و الباقی وجه پس از فروش کالا به عنوان تستر  مسترد خواهد شد.

اگر بیش از هفت روز از خرید کالا سپری شده باشد شرایط عودت کالا چگونه است؟

درصورتی که بیش از هفت روز از خرید کالا گذشته باشد و کالا کاملا دست نخورده و آکبند باشد لیلیوم پس از کسر ۴۰ درصد از مبلغ کل و هزینه ارسال کالا را خواهد پذیرفت.

لطفا توجه فرمایید که فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و در مورد تسترها باید کاملا سالم و دست نخورده باشند. سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده لیلیوم نیست.

آیا از طریق تلگرام میتوان سفارش داد یا مشاوره گرفت یا پیگیری سفارش انجام داد؟

لطفا جهت مشاوره و نیز جهت پیگیری سفارش فقط به صورت تلفنی اقدام شود و درصورتی که دسترسی به سایت ندارید و یا مشکلی هنگام سفارش دارید میتوانید تلفنی انرا هماهنگ کنید و از تلگرام فقط در موارد ضروری و هنگام ارسال عکس استفاده کنید.

ثبت سفارش در لیلیوم چگونه است؟ خطای هنگام ثبت سفارش را چگونه برطرف کنم؟

شما میتوانید سفارش خود را اینترنتی ثبت نمایید. توجه داشته باشید که اعداد شماره تلفن و کد پستی خود را به صورت انگلیسی وارد کنید.

در صورتی که به اینترنت دسترسی  ندارید سفارش خود را به صورت تلفنی از طریق شماره ۰۹۱۲۲۰۱۸۰۶۶ ثبت و پیگیری کنید.

هنگام انتخاب شهر و استان دقت کنید و در صورت بروز خطا تلفنی راهنمایی بخواهید.

26 thoughts on “FAQs

    • admin2 says:

      سلام
      کدهای تخفیف در زمانهای خاص و یا به مشتریان خاص تعلق میگیرد.
      برای اطلاع از کدهای تخفیف به صفحه اول سایت مراجعه کنید و یا قبل از خرید با شماره تلفنها تماس بگیرید.

    • مدیر لیلیوم says:

      سلام. برای یه فرد متخصص کار بسیار راحتیه که از روی جعبه کار اصلی رو تشخیص بده. لیلیوم فقط عطر اصلی میفروشه بنابراین دراین مورد با خیال آسوده خرید کنید. ضمنا به افراد وسواس و یا شکاک به هیچ وجه توصیه نمیشه خرید اینترنتی داشته باشند – این موضوع به ویژه در میان خانمها رایجه- بنابراین توصیه میشه در این موارد عطر خودتون رو قبل از باز کردن به یه فرد متخصص نشون بدید. طبق قوانین شرکت لیلیوم کالای باز شده پس از کسر ۲۰ درصد مبلغ کل و هزینه ارسال قابل عودت است.

دیدگاهتان را بنویسید