سوالات متداول مشتریان:

آیا کالای عرضه شده توسط لیلیوم اصلی است؟

تمامی کالاهای عرضه شده توسط لیلیوم اصلی است و این فروشگاه به هیچ عنوان کالای فیک یا مشابه ویا درجه ۲ به فروش نمیرساند.

سفارشات مشتریان تهرانی چه زمانی تحویل داده میشود؟

سفارشات مشتریان تهران که قبل از ساعت ۱۳ ثبت شده باشد همان روز برایشان ارسال شده و بین ساعت ۱۳ تا ۱۷ تحویل داده میشود. در صورتی که میخواهید سفارش شما در زمان دیگری ارسال شود حتما در یادداشت سفارش ذکر کنید یا تلفنی با شرکت تماس بگیرید تا بموقع سفارش شما بدستتان برسد.

سفارشات مشتریان شهرستان چه زمانی تحویل داده میشود؟

سفارشات مشتریان شهرستان که قبل از ساعت ۱۷ ثبت شده باشد روز بعد توسط پست پیشتاز  ارسال شده و مطابق تعهد پست بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری تحویل داده میشود.

آیا میتوان کالای خریداری شده را به لیلیوم عودت داد؟

بله

در صورتی که مشتریان به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدند میتوانند ظرف مدت یک هفته کالای خود را مرجوع کنند و فقط هزینه پستی از آنها کسر میشود.

لطفا توجه فرمایید که فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده لیلیوم نیست.

آیا از طریق تلگرام میتوان سفارش داد یا مشاوره گرفت یا پیگیری سفارش انجام داد؟

لطفا جهت مشاوره و نیز جهت پیگیری سفارش فقط به صورت تلفنی اقدام شود و درصورتی که دسترسی به سایت ندارید و یا مشکلی هنگام سفارش دارید میتوانید تلفنی انرا هماهنگ کنید و از تلگرام فقط در موارد ضروری و هنگام ارسال عکس استفاده کنید.

ثبت سفارش در لیلیوم چگونه است؟ خطای هنگام ثبت سفارش را چگونه برطرف کنم؟

شما میتوانید سفارش خود را اینترنتی ثبت نمایید. توجه داشته باشید که اعداد شماره تلفن و کد پستی خود را به صورت انگلیسی وارد کنید.

در صورتی که به اینترنت دسترسی  ندارید سفارش خود را به صورت تلفنی از طریق شماره ۰۹۱۲۲۰۱۸۰۶۶ ثبت و پیگیری کنید.

هنگام انتخاب شهر و استان دقت کنید و در صورت بروز خطا تلفنی راهنمایی بخواهید.

2 thoughts on “FAQs

    • admin2 says:

      سلام
      کدهای تخفیف در زمانهای خاص و یا به مشتریان خاص تعلق میگیرد.
      برای اطلاع از کدهای تخفیف به صفحه اول سایت مراجعه کنید و یا قبل از خرید با شماره تلفنها تماس بگیرید.

پاسخ دهید