برترین عطر و ادکلن مردانه سال ۲۰۱۸ از نظر مشتریان

برترین عطر و ادکلن مردانه سال ۲۰۱۸ از نظر مشتریان

بهترین عطر و ادکلن مردانه سال ۲۰۱۸ از نظر مشتریان لیلیوم

عطر و ادکلن مردانه جذاب و شیک یکی از ترفند‌هایی است  که شما را خوشتیپ تر از همیشه نشان می‌دهد و هر جایی از شما ردپایی به جای می‌گذارد. انتخاب عطر‌های جذاب است که شما را شاداب تر، جذاب‎تر، خوش تیپ‌تر و با پرستیژ تر از همیشه در نظر دیگران جلوه می‌دهد. استفاده از عطر‌ها‌ی مرغوب، خوشبو و با کیفت و ماندگاری بالا در محیط ‌های کاری و سایر محیط‌‌های اجتماعی، مثل دورهمی‌‌های دوستانه، خانوادگی، قرار‌های عاشقانه و مهمانی‌‌های مجلل و با شکوه، نشان می‌دهد که شما تا چه میزان به زندگی فردی و نحوه‌ی برخورد دیگران اهمیت می‌دهید.

وفاداری به یک عطر، عادتی است که برخی از افراد گمان می‌کنند نباید از آن دست کشید. اما خوب است بدانیم که تغییر عطر نه تنها اشتباه نیست بلکه می‌تواند جذابیت شما را افزایش دهد. به همین دلیل، در این مطلب به سراغ  عطر‌ها و ادکلن‌‌های برگزیده‌ی مردانه‌ی سال ۲۰۱۸ می‌رویم تا تصمیم شما، در انتخاب رایحه‌ای خوش، آسان‌تر شود.

بهترین عطر‌های مردانه سال ۲۰۱۸ :‌

Dior Sauvage Eau de Toilette Men’s Cologne
Creed ‘Aventus’ Cologne for Men
Chanel ‘Bleu de Chanel’
Tom Ford ‘Oud Wood’
Acqua di Gio ‘Profumo’
HERMÉS Terre D’Hermés Men’s Cologne

Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme
 
عطر مردانه ساواج از برند دیور
ادکلن مردانه کرید اونتوس از برند کرید
ادکلن مردانه بلو دی شانل از برند شانل
عطر مردانه عود وود از برند تام فورد
عطر مردانه کوا دی جیو پروفومو از برند جورجیو آرمانی
ادکلن مردانه تق هرمس از برند هرمس

عطر مردانه ایو سن لورن لا نویت لهوم

عطر مردانه ساواژ، از برند دیور
عطر دیور ساواژ مردانه، یکی از پرفروش‌ترین و پر طرفدارترین عطر‌های سال ۲۰۱۸ شناخته شده است. این عطر رایحه‌هایی مانند نامش، وحشی، خنک و تند دارد که بوی خود را از دشتی وسیع با شنزار‌هایی داغ و نرم، کوه‌‌هایی ناهموار، آسمانی آبی و نور خورشیدی که به بیابان می‌تابد، الهام گرفته است. عطر ساواژ دیور، یک عطر مردانه با اصالت برای آقایان شیک پوش و با روحیه‌های بسیار اجتماعی، جسور و باهوش مناسب است و شادی،‌نشاط و انرژی آن‌‌ها را به دیگران منتقل می‌کند. نت اولیه عطر ساواژ دیور، با بوی فلفل و ترنج آغاز می‌شود و در ادامه با بوی اسطوخودوس، فلفل صورتی، نعنای هندی و گل شمعدانی همراه می‌شود و در نهایت با بوی سدر ماندگار می‌شود.

عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage 200 ml
عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage 200 ml

ادکلن مردانه کرید اونتوس از برند کرید
عطر مردانه کرید، عطری لطیف، مدرن، شاداب، با وقار و اصیل است. ادکلن کرید اونتوس، نامش را از داستان زندگی ناپلئون بناپارت، مردی جاه طلب گرفته که یک امپراطوری از دست رفته را زنده می‌کند و رایحه‌ی آن به همان اندازه الهام بخش جسارت و جاه طلبی است. رایحه‌ی اولیه‌ی آن با بوی ترنج، مویز و میوه‌‌هایی مثل سیب و آناناس ترکیب شده و در ادامه بوی گل یاس، نعنای هندی، گل رز، مشک،‌ عنبر و وانیل از آن به مشام می‌رسد.

❶عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus
❶عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر مردانه بلو دی شانل از برند شانل
عطر مردانه بلو دو شانل، با رایحه‌ی خنک و تلخ خود یکی از بهترین عطر‌های مردانه است که هم در میان خانم‌‌ها و هم در میان آقایان بسیار محبوب است.

با استشمام رایحه‌ی جادویی عطر مردانه بلو دو شنل، حال و هوایی شرقی و چوبی به شما و اطرافیانتان دست می‌دهد که مناسب تمام فصول و روز‌های گرم و سرد سال است. رایحه‌ی این عطر با بوی مرکباتی مثل گریپ فروت، لیمو و پرتقال آغاز می‌شود و با بوی نعناع، جوز، فلفل قرمز، گل یاس، زنجبیل و سدر ادامه می‌یابد. در نهایت رایحه‌ی چوب صندل از این عطر فوق العاده جذاب، ماندگار خواهد شد.

عطر ادکلن بلو شنل-بلو چنل-ادوتویلت-BLEU DE CHANEL
عطر ادکلن بلو شنل-بلو چنل-ادوتویلت-BLEU DE CHANEL

عطر مردانه عود وود از برند تام فورد
عطر عود وود از برند تام فورد، عطری است مردانه با بوی تند و گرم و البته خاص. این عطر برای آقایان شیک پوشی که به دنبال رایحه‌‌های معتدل و چوبی می‌گردند، گزینه فوق العاده‌ای است. ترکیب رایحه‌ی چوب رز، عود و کهربا، در این عطر، رایحه‌ای بسیار دلنشین، شیرین و چوبی به وجود آورده است که بسیار جذاب و فریبنده به نظر می‌رسد و برای مهمانی‌‌های رسمی، انتخابی اصیل، کلاسیک و شیک است. رایحه‌ی عطر عود وود تام فورد، همانطور که گفتیم ترکیبی از چوب رز، فلفل سیچوان، چوب صندل، وانیل و کهرباست که با بوی شیرین دارچین و هل ترکیب بی نظیری شده است.

عطر ادکلن تام فورد عود وود-Tom Ford Oud Wood
عطر ادکلن تام فورد عود وود-Tom Ford Oud Wood

عطر مردانه آکوا دی جیو پروفومو از برند جورجیو آرمانی
عطر آکوا دی پروفوممو برند جورجیو آرمانی، تقریبا ۲۰ سال پس از موفقیت ادکلن محبوب آکوا دی جیو از برند جورجیو آرمانی متولد و به بازار عرضه شد و باز هم با استقبال زیادی مواجه شد. این عطر فوق العاده رایحه‌ای دریایی، خنک و تند و البته کمی‌دودی دارد که با ترکیبی از مرکبات حس شادابی و انرژی در شما و اطرافیان‌تان به وجود می‌آورد. پراکندگی این عطر در گروه عطر‌های خوب قرار می‌گیرد و ماندگاری نسبتاً خوبی در حدود ۸ ساعت دارد. نت اولیه عطر آکوا دی جیو پروفومو از جورجیو آرمانی از ترکیبات آبی و ترنج است که با بوی مریم گلی، رزماری و گل شمعدانی تکمیل می‌شود و در نهایت با بوی دود و تلخ بخور و نعنای هندی ماندگار می‌شود.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا پروفومو-Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo 180 ml
عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا پروفومو-Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo 180 ml

عطر مردانه تق هرمس از برند هرمس یک نوستاژی قدرتمند

برند لوکس هرمس، با معرفی عطر تلخ مردانه تق دو هرمس یک بار دیگر قدرت خود را در زمینه طراحی و تولید عطر‌های خاص نشان داد‌ه است. رایحه‌ی ابتدایی این عطر، ترکیبی شیرین و تلخ از پرتقال، گریپ فروت و کمی‌ فلفل تند و ادویه است و با بوی گل شمعدانی و نعنای هندی و سدر کامل می‌شود و به همین دلیل برای فصول سرد سال مناسب است. عطر مردانه تق دو هرمس، بسیار کلاسیک و شیک است و برای مهمانی‌‌های خاص و رسمی‌انتخاب عالی به نظر می‌رسد. این عطر مردانه ماندگاری مطلوبی دارد و از پراکندگی خوبی برخوردار است و شما را در ذهن اطرافیان‌تان ماندگار می‌کند.

عطر ادکلن هرمس تق هرمس-Hermes Terre d'Hermes
عطر ادکلن هرمس تق هرمس-Hermes Terre d’Hermes

عطر مردانه ایو سن لورن لا نویت لهوم

Yves Saint Laurent La Nuit de L`Homme، این ادکلن محبوب با رایحه ای خاص انتقال دهنده حس جسارت و جذابیت یک مرد خاص و عاشق تیره پوش است. پیشنهاد استفاده از این عطر در شبهای سرد و برفی زمستانی و یا و مهمانی های رسمی و مهم است . رایحه ی غالب آن گرمی و تندی از زیره سیاه ، خس خس ، هل و ترنج می باشد.

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Homme
عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Homme

ادکلن مردانه افریکن لدر از برند لوکس ممو پاریس

ممو افریکن لدر عطر چرمی منحصربفرد و بسیار شکیلی است که شروعی خشک، تلخ و ادویه ای مانند از ترکیب رایحه هل با رایحه پرتقال دارد که رایحه چرمی ضعیفی در پس زمینه با آنها همراه شده است تا ترکیبی متفاوت و درخورد توجه را ایجاد کنند. با گذر زمان رایحه مرکباتی محو شده و چرم قویتر میشود و همزمان گیاه خس خس نیز جای خود را در بین دیگر روایح باز میکند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای تلخ، چرمی، فلفلی مانند و کمی چوبی است که توسط شیرینی ملایمی از مشک و رایحه گلی لطیف و دوست داشتنی از شمعدانی احاطه شده است تا رایحه ای پیچیده و جذاب را با کمک هم خلق نمایند. ممو افریکن لدر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف رسمی در فصلهای پاییز و زمستان میباشد.

عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather
عطر ادکلن ممو آفریکن لدر-Memo African Leather

 

ادکلن آکوا دی جیو مردانه از برند سرشناس جورجیو آرمانی

آکوا دی جیو عطری است شاداب، دریایی و خنک با پس زمینه ای میوه ای و کمی صابونی. رایحه ابتدایی عطر با بویی بسیار شاداب، کمی شیرین با حس رایحه آبهای دریا آغاز میشود و پس از گذشت زمان بسیار کمی رایحه مرکبات با شیرینی ملایم و آبدارشان شادابی بیشتری به عطر میبخشند. در رایحه میانی با اضافه شدن رایحه ملایمی از گلها عطر با حفظ حالت شاداب و مرکباتی، کمی گلی و صابونی میشود که حس تمیزی را به مصرف کننده القاء میکند. آرمانی آکوا دی جیو پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و گزینه بسیار خوبی است برای بهار و تابستان. این عطر یکی از جذاب ترین عطرها از نظر خانمهاست.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه 200میل-Giorgio Armani Acqua di Gio 200ml
عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه 200میل-Giorgio Armani Acqua di Gio 200ml
4.1/5 - (23 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید