کرید وایکینگ-Creed Viking شاهکار جدیدی از خانه عطر کرید

کرید وایکینگ-Creed Viking

عطر ادکلن کرید وایکینگ-Creed Viking 

کرید وایکینگ-Creed Viking شاهکار جدیدی از خانه عطر کرید است که یک عطر سیتروسی  چوبی با بیس سنتی از چوب صندل ؛ وتیور و لاوندر است که هنرمندانه با رز بلغاری و فلفل و نعنا ترکیب شده.کرید وایکینگCreed Viking شش سال پس از عطر افسانه ای کرید اونتوس که نمادی از شخصیت تاثیرگذار ناپلئون بود به بازار عرضه شد . اینبار کرید حس نیرومندی و مردانگی را با عطر جدید وایکینگ به رخ می کشد که نمادی از قدرت و صلابت وایکینگ ها در دریاست.

عطر ادکلن کرید وایکینگ-قرمز-Creed Viking
عطر ادکلن کرید وایکینگ-قرمز-Creed Viking

شیشه کرید وایکینگ به سبک اونتوس بوده و در رنگ قرمز است که با نمادی از کشتی وایکینگ ها برروی برچسب در کنار نام Viking دیده می شود. درب نقره ای رنگ و آرم کرید با رنگ قرمز بسیار شکیل روی شیشه سوار شده است.  این ادکلن در دو حجم ۵۰ و ۱۰۰ میل در سال ۲۰۱۷ معرفی شده است و قیمت خرید آن روی سایت رسمی کرید ۳۵۰ و ۴۹۵ دلار است. مطابق گفته های خانه عطر کرید هشتاد درصد محتویات طبیعی است.

همان طور که از اجزا سازنده عطر پیداست اولیور کرید در پی ساخت عطری شبیه به زندگی روزانه وایکینگ ها بوده. نت های شور آبی و چوبی که همه از دریا گرفته شده به علاوه نت های میوه ای که آذوقه وایینگ ها در کشتی بوده عطری مدرن و امروزی که با توجه به کارنامه موفق این کمپانی در عرضه عطر های متفاوت به دنیای این محصولات این عطر نیز از تولیدات پربازخورد و موفق این کمپانیست.

  • رایحه اولیه:انگور فرنگی،بلک کورنت،برگاموت
  • رایحه میانی:چوب خیس از آب دریا،رز،نت های میوه ای،نمک دریایی
  • رایحه پایه:سندل،امبرگریس،خزه بلوط

نت میانی Vaiking محل تجلی رایحه ی چوب خیس خورده ی شناور در دریاست که با حضور نمک، آکورد چوبی را پخته تر نشان می دهد و نمایش زیبای خود را با امبرگریس و خزه درخت بلوط تکمیل می کند. حس و حال دریایی و نمکین یادآور کشتی های طویل این مبارزین مشهور تاریخ است که در سفرهای دریایی بیشمارشان برای کسب فتوحات بیشتر همواره جنگنده ظاهر می شدند. در واقع Creed با به کار گیری این نت ها بر رایحه ی پرقدرت، نفسانی و مردانه ی عطر جدید خود تاکید دارد تا نشان دهد بی دلیل نیست که نام مبارزان دلیر و بی پروای وایکینگ ها را برای عطر خود برگزیده است.

به نظر مولف این مقاله: نمره این کار از لحاظ کیفیت رایحه ۳.۵ از ۵ است ولی پخش و ماندگاری ضعیف این کار مانع از آت است که جایگزین کرید اونتوس شود و در کل نمره ۳ از ۵ میگیرد.

لینکهای مرتبط:

https://www.creedboutique.com/men/269-viking-.html

Creed Viking

عطر کرید وایکینگ

ادکلن کرید وایکینگ

 

3/5 - (2 امتیاز)

One thought on “کرید وایکینگ-Creed Viking شاهکار جدیدی از خانه عطر کرید

  1. davood580101 میگوید:

    عطر بسیار خوشبو و شیک مناسب تیپهای اسپرت و رسمی . ماندگاری در خدود 4 ساعت . پخش بو حدود 45 دقیقه . با این قیمت به نظر من ارزش خرید ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید